Villa Tortugas, 5 min ibiza City

Property number 295374
4 bedroom villa listed by iHouseibiza C.Bcontact agent
Sleeps 6 · 4 bedrooms · 2 bathrooms
iHouseibiza C.B

This 4 bedroom house with swimming pool is located in Puig De'n Valls and sleeps 6 people. It has barbeque facilities and air conditioning.

Children welcome
Private pool
This villa has its own pool
Easy parking
This villa has its own parking space
Villa overview

Beautiful villa with fenced pool, located 1.5 km from the city of Ibiza, in a very quiet residential area of ​​the city of Puig den Valls, It has 1 bedrooms with a double bed and 2 bedrooms with two single beds, 2 full bathrooms with bathtubs. Fully equipped separate kitchen. All areas have AACC. The outdoor area is very comfortable, with a fenced pool and a fenced covered terrace, as well as an outdoor BBQ area with chill out. The wide garden area that the villa enjoys, has fruit trees, an ecological garden area, with birds and turtles. For its safety it is ideal for families with young children and to spend time with friends. The location of the villa is perfect for those who want to enjoy the nightlife of Ibiza town, the most popular clubs.

There is possibility of late arrival between 23:00h and 02:00h for an extra charge of €40 paid locally.

See more
Rooms and beds
Bedroom 1
1 double bed
Bedroom 2
1 double bed
Bedroom 3
2 single beds
Bedroom 4
2 single beds
Facilities
2 bathrooms
WiFi
Air conditioning
Private pool
Balcony / terrace
Private garden
TV with satellite / cable
Parking
See all facilities
Prices and availability
Select your travel dates
Add your check in and out dates for prices
See calendar details
Reviews
This villa does not have any reviews
Location
Useful information
Access
Check in: 16:00 - 23:00
Check out: 10:00
Suitability
Children welcome
Smoking allowed
No parties or events
No pets
Cancellation terms
You will incur charges depending on when you cancel a booking.
More details
Listed by iHouseibiza C.B
Agent from Spain · Joined in 2019
iHouseibiza C.B
Somos una empresa especializada en el alquiler vacacional de villas y casas de campo en Ibiza. Estamos dados de alta como Central de Reservas en el Consell Insular de Ibiza con el numero definitivo CR-0041-E. Gestionamos casas y villas con licencia turística y las comercializamos en nuestra web y en portales internacionales. Contamos con años de experiencia en el sector y cientos de testimonios de clientes satisfechos. También, como inmobiliaria trabajamos en el alquiler y la venta de inmuebles y propiedades en todas las areas de la isla de Ibiza. Somos socios de la Asociacion PIMEF, y AVAT: La Asociación de Empresarios de Viviendas Turísticas de Ibiza y Formentera (AVAT) es una Asociación sin ánimo de lucro que agrupa tanto a propietarios de viviendas vacacionales como a empresas comercializadoras de las mismas. El objetivo principal de la Asociación desde su creación en 2011 ha sido conseguir regularizar el sector de la vivienda vacacional, hecho que se consiguió en Baleares con la Ley turística de 2012, así como con el Decreto de desarrollo de 2015 y la modificación de la Ley turística en 2017. Asimismo, en el contexto de las islas de Ibiza y Formentera, AVAT ha trabajado para que los Consells Insulares reconozcan el hecho del fenómeno de la vivienda vacacional y le tenga en cuenta a la hora de presentar los diversos productos turísticos en las ferias internacionales. Por ultimo, ofrecemos SERVICIOS EXCLUSIVOS como el alquiler de coches, alquiler de barcos y yates de lujo, servicios de masajes y cuidado personal, transportes privados, aseo, limpieza y mantenimiento de propiedades, servicios de chef en casa y paellas a domicilio. Además, siempre ofrecemos a nuestros clientes todo tipo de experiencias saludables y de ocio en Ibiza.
Contact iHouseibiza C.B
Add dates for prices
Check availability